pátek 11. srpna 2017

FREESTYLE

Nezapomenutelná Malta
JANA B.

Tak je hotovo! Album, na které padl skoro celý prázdninový MY LIFE kit. Album, jehož útržky jste už mohli vidět ve dvou příspěvcích - TADY a TU. Dnes vám ukážu zbytek.


Opět jsem vyšívala. Tentokrát rukou psaný (nemám silhouette) nápis Malta. Je dělaný ze dvou bílých čtvrtek a opatřen zpevňovacími kolečky. A samotné šití nápis ještě více upevní. Hned na začátek alba vždycky dávám průhlednou fólii; přijde mi, že všechno hezky ochrání. 


A v šití jsem pokračovala. U holek, Sis a Alči, se mi líbilo zakomponování mapky. Tak jsem si mapu Malty překreslila na vellum, prodírkovala šídlem a bílou bavlnkou vyšila. Trošku piplačka, uznávám, ale výsledek je boží! A jelikož jsem neměla dostatek tzv. geotagů, vzala jsem zavděk hvězdičkami a všechna místa, která jsme navštívili, hezky na mapě poznačila. 


První stránkou je "přeprava na místo", takže kolekce Cestování od Lucky Šindelkové. Tyhle čtvercové plastové kapsy 6x8 jsou od Simple stories, v eshopu je nenajdete, ale Anička je pro vás kdykoliv objedná. Stejně jako pruhované album, které mě velmi mile překvapilo - dobrá kvalita za dobrý peníz.


Občas jsem mezi kapsy vložila i velkou kartičku 4x6, ale většina stránek je v kapsách. Původně jsem chtěla album víc šahací jako mám třeba šumavské minialbum, ale bála jsem se, že to s velkými fotkami nedopadne dobře.


Ani povětšinou bílé velké stránky by nemusely mimo kapsy dopadnout ... čistě. 


Velkých fotek mám v albu asi šest. Většinou jsem si dala tisknout fotky, které jsou foceny na výšku, jen jednou jsem původní horizontální fotografii ořezávala na čtverec. Líbí se mi, jak velká fotografie kapsové stránky ozvláštní.


Tady jsem se inspirovala stránkou od Pavlínky a jejími rámečky, které jsem také řezala ručně. A docela to šlo. Naštěstí byly jen čtyři. Zlaté samolepky s frázemi jsou z loňské kolekce Dovolená.


Jednotlivé dny jsem obvykle rozdělila vloženým vellum. A abych ho více zpevnila, dost často jsem ho po obvodu prošila. Tady jsem k velkému nápisu přidala i text na psacím stroji. 


Zbyly mi dvě velké fotky a nevěděla jsem, jak je do alba přidat. Další kapsu jsem dělat nechtěla, takže nakonec jsem fotky obstřihla do kruhu (mustr jsem vzala podle oboustranné lepící pásky). Pro zpevnění jsem je opět prošila a opatřila hvězdičkou, aby se fotka dala bez omatlání otáčet. 


Další předělovací vellum. To jsem tak po přečtení článku od Valiky o vyžehleném embossingu dostala chuť po hodně dlouhé době embosovat. Takže jsem k ruce vzala razítka z kolekce Dovolená a Léto a bílý embosovací prášek. Vellum se trochu vlivem tepla zkroutilo, ale teď už je tíhou alba solidně vyrovnané. 




Jednu tmavěmodrou kartičku z My life kitu jsem použila na jména míst, která jsme ten den navštívili. Pomocí vyřezávácí abecedy jsem na big shotu písmena vyřízla. 
 

V albu se mi hodily opravdu všechny kartičky. Ty meruňkové a hnědé výborně ladí s místní architekturou. 


Zbytek průhledné fólie jsem použila na tuhle zmrzlinovou stránku. Fotku jsem opět ořízla do kruhu, a přidala výsek z kolekce Léto.


Aby se nešmatlalo po fotce, opatřila jsem ji provázkem a výsekem kotvy. Když už jsme byli v tom přístavu. 


Zde již zmiňovaná velká čtvercová fotka, kterou jsem nalepila přímo na vellum


Z loňského Creative kit (kolekce od Dear Lizzy Saturday) je tento modrý pruhovaný papír. 



Navíc jsem si k tvoření pořídila pár papírů z nejnovější kolekce Summer Lights od Pink Paislee. Už při naskladnění mi bylo jasné, k jakým fotkám sednou nejvíce.


Samozřejmě jsem z nich udělala i velkou stránku. Pod fotky jsem navrstvila odřezky z kartiček, jeden šablonový výsek a akrylový nápis

 

Další a poslední den s vellum. Možná jste si na několika stránkách všimli bílých srdíček. Ta jsou ze staršího Extra kitu a jsou asi mojí nejoblíbenější ozdobou.



Poslední velká stránka. Dveřová. Tak jsem si motiv dveří vyšila. Papír je opět z kolekce Summer Lights od Pink Paislee.



Letíme domů. Papír je ze starší kolekce Bloom od Maggie Holmes. Tady jsem řízla jednu velkou PL kapsu (tu se čtyřmi čtverci 6x6). Zbytek použiju do diáře nebo nafusuji do alba.


A tím jsme u konce i s tímhle albem. Třeba vás při zpracování vašich letních zážitků něčím inspiruje. Užívejte zbytek léta!

18 komentářů:

  1. Jani, mi zase spadla brada. Máš to nádherné!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Příspěvek roku!:) Naprostá dokonalost! Každé otočení ještě větší nádhera, jedna kreativní drobnost stíhá druhou! Obdivuji a smekám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jani! To je nadhera! Ten nadpis! Ta mapa! Ty velumove stranky! Vsechno!!!! A k tomu jsi me nalakala se tam jet podivat ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, dekuju, mam ted psaci naladu a pokud me neopusti, tak bych chtela o Malte neco malo napsat. Doporucuji vsemi deseti, ani ne tak na leto, jako jaro a podzim a pocestovat, to je ideal. Matteo bude nadsen!

      Vymazat
  5. Janičko, takhle bych to taky chtěla umět!
    Hledám nej superlativ - Tvoje album je prostě absolutně dokonalé!!! Tolik úžasných detailů a neuvěřitelné inspirace!
    Souhlasím s Aničkou a taky označuji za TOP příspěvek letošního roku :-)
    (Odpo, až malej usne musím detailně prostudovat každou fotku a zdobení :-))

    OdpovědětVymazat
  6. neskutočná nádhera, úplne skvelá práca :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jemná ,čistá krása.Upratané ,a všetko pekne do seba zapadlo.Ďakujem za inšpiráciu.Milka

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, to je úplně nejvíc boží!!!! Já nevím co říct, slintám tu nad každým detailem a ukládám do paměti, to je totiž taková koncentrace nápadů :-) Úplně mám sto chutí jet na Maltu taky a udělat si lautr stejné album, hehe :-D A docela jsi mě namotivovala dodělat 2 rozdělané 6*8" alba (svatební a dovolenkové..). Ještě mi prozraď, rozvrhovala jsi si něco předem? Nebo jsi nahodile dělala různé rozměry fotek a nějak to pak seskládala? Já měla tendenci rozvrhovat, ale je to přesně TO, co mě brzdí, a proto je dodnes nemám hotové. A ty jsi koukám vždycky vyřešila tak skvělé uplatnění "plonkových" fotek, že tuším, žes to tak moc neřešila, což mě motivuje o to více!! Jo a chci vidět naživo!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, dekuji!! Prozrazuji, ze jsem si to pripravovala predem .. vzdycky den po dni, vybrala jsem si par kapes, aby se mi stridaly a pak stejne nejak kolazovala fotky, ze treba zustaly na velkou stranku. Jinak naprosto chapu, ty fotky jsou nejhorsi, ale me fakt pomohlo brat si to po kouskach-dnech. A diky kapsam jde cokoliv pridat a neni problem. Tesim se na tvoje dila!!

      Vymazat
  9. Skvostne, Jani! Obdivuji tvou trpelivost, hracicko. 😊

    OdpovědětVymazat
  10. Príspevky Jany Bennett su pre mňa životu nebezpečné 😊 alebo omdliem alebo odpadnem. Je to kraaaaaaaasne 👍

    OdpovědětVymazat
  11. Dokonalé, krásná práce, tleskám ��Katka K.

    OdpovědětVymazat
  12. Ja vam vsem moc dekuji za vsechny vase uzasne komentare. Priznam se, ze tvorba tohoto alba byla tak trochu utrpenim, ale o tom treba nekdy jindy. Ted uz se mi taky libi, diky vam! ❤

    OdpovědětVymazat
  13. Jani musim jedine suhlasit. Tak ako ostatné holky napísali je to úplná paráda, všetko krásne zladené do posledného detailu. Máš na to fakt talent a určite sa nechám inšpirovať, pretože to chce mať každý také krásne ;) :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jani, mas to zase uplne prenadherne!!! Mas muj obdiv!

    OdpovědětVymazat
  15. Jani, to je zase naprosto dokonalé! Jsei vážně úžasná!

    OdpovědětVymazat
  16. Jani to je krása krás, album je boží, Tvé vyšívání je pecka a moc se mi líbí vellumová orazítkovaná a embosovaná stránka dovolenkovými motivy .... nechápu jak mi ten článek mohl uniknout .... a hned bych jela na Maltu ... z fleku .... máš to parádní ... kdy to děláš hergot? máš doma klona? ...

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover