sobota 21. října 2017

CARDMAKING DAY

Namixuj si vlastný odtieň
VALIKA

Prajem vám všetkým krásny deň,  
áno vidíte dobre. Od kedy skončilo leto, tak som sa okamžite a veľmi prirodzene zamerala na vianočné tvorenie. Možno vás nalákam na Vianky, ale hlavne to bude o mixovaní vlastných odtieňov embosingových práškov. 
 
Dôvodov prečo vznikol tento článok je niekoľko:  

- dievčatá naskladnili nové prášky
- v decembri na vianočné tvorenie nebudem mať čas ... resp. nájdem si čas len na vianočný card kit (už sa neviem dočkať !!! medzitým mám však pripravenú mega dávku inšpirácie s jednorožcami :-)) 
 - spomenula som si na môj dávny experiment, kedy som ešte len začínala a mala asi 5 práškov a raz som ich zmiešala. Odvtedy som tento mix nevyužila a bolo nutné to zmeniť, lebo tá fľaštička mi zaberá v šuplíku veľa miesta :-) 
 - našla som jeden prášok, ktorý je stelesnením tohto nápadu. Je to prášok Snowflake tinsel od Ranger a je to mix bieleho, strieborného a glitrovaného strieborného prášku. Povedala som si, že keď to predáva Tim tak to nemôže byť zlý nápad ;-) 
 
Princíp je jednoduchý - vytiahnete prášky, ktoré by spolu teoreticky mohli dobre vyzerať.
Potom už len mixujete. Po troške som miešala rôzne prášky. Vždy tam však boli aj trblietky, glitre a holographic. 
 
Je to aj dobrý spôsob ako sa zbaviť prášku, ktorý sa vám nepáči alebo odtieň vám nevyhovuje. Boli to malé krabičky a sypala som len po troške.
Napriek tej troške som z tých mojich mixov vyťažila maximum. Pred pripravila som si skvelé chipboardy od Papero Amo.
 
Na chipboardy dávam vždy minimálne 3 vrstvy embosingového prášku, aby bol výsledok dokonalý. V tomto prípade boli granulky prášku väčšie a je to krásne, pretože každý ten kryštálik môžete aj vidieť. 
 
Pripravila som si aj pozadia. Škoda, že tie tresky blesky nemôžete vidieť v skutočnosti.

Vytvorila som aj niekoľko 1vrstvových pohľadníc kde som použila ako základ perleťový papier vyššej gramáže.
 
Nadpis som zvýraznila použitím najtmavšieho prášku z mixu.
 
Neónová a vianočná? áno ide to :-) 
 
Do fialového mixu som napokon pridala aj flitre / glitre a to nebol najlepší nápad, pretože som ich nevedela poriadne zapiecť a tak vkuse odpadávajú :-) 
 
Na fotke to však vyzerá dobre.
 
No a nezabudnite ani na kraft papier. V skutočnosti to vyzerá na tomto hnedom ešte lepšie ako na bielom. 
 




Ako sa vám páči tento nápad? Tvoríte vianočne alebo sa ešte nechávate unášať krásnou jesennou náladou?

2 komentáře:

Pin It button on image hover