čtvrtek 16. listopadu 2017

PAGE KIT projekty

JANA V.
Listopadový Page kit v kombinaci s Extra kitem pasuju na můj osobní letošní TOP kit! Jsem ráda, že mě vytrhl z konzervativního pohledu, že podzimní stránky musí být jen žlutooranžové s všudypřítomným listím a lištičkami. Pinkfresh studio, jak jsme u něj zvyklí, v kombinaci s ozdobami od Silvie opět vnáší svěží vítr do našich alb! Na tuhle konkrétně barevnou paletku jsem dlouho čekala, protože prostě moje+mužovy bundy a šály = Escape the ordinary. No posuďte sami, že víc už fotky snad ani ladit nemůžou:-D 

První dvě stránky jsou z jednoho výletu a v albu budou proti sobě („hory“ se tak na jednotlivých stránkách „zrcadlí“ stejně jako na originálním papíru). Normálně takto rozděluju události na dvě strany jen málokdy (a když tak LO+kapsy), ale tady jsem chtěla použít tolik věcí z kitu, že to nešlo jinak. 

Ke stránkám tentokrát ani další komentáře nemám, tak vás nechám kochat se, jen prosím omluvte kvalitu fotek (ta podzimní tma...)
 







Na třetí stránce jsou opět vyvětrané zelené a žluté bundy:-D a opět moooooře ozdob!
 


Jestli to teď vypadá, že mě neoslovila výseková čtvrtka, tak vás můžu uklidnit, že naopak a mám s ní plány ještě pro další stránku. Stejně jako papíry s motivy kapek a svislých čar, které se tak hodí na upršené dny. Já tedy kit každopádně ještě neodkládám a moc se těším na inspiraci od našich holek i od vás, abych mohla po kitu opět sáhnout;-)

8 komentářů:

  1. To je zase kraaasa! ❤️ No a ja si asi letos vazne koupim tu horcicnou mikinu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, tak ty musíš i kvůli ML kitu, to je přeci jasné ;-) a díky!

      Vymazat
  2. jani to je krasa ♥ dokonalost. velmi sa mi to paci ... a prepac, precitala som si aj tvoj journaling k Frantiskovi - to je tak sladke a krasne ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, zlatíčko! Jsem ten journaling vyjímečně nerozmazávala na vysvětlenou proč tam je nápis František:-D A jo, sešlo se to vtipně, je to hezká vzpomínka:-)

      Vymazat
  3. Naprostá nádhera, Jani, to je famózní, co dokážeš vykouzlit! Já si právě říkala, že netuším, co bych si s těmahle barvama počala - a ono to evidentně jde! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...i bez bund, Maru! :-D Fakt ty barvičky krásně doplní ten podzim, určitě doporučuje se toho nebát

      Vymazat
  4. Jani to je zase taková spousta inspirace,že sa mám hneď chuť pustiť do tvorenia. Jedným slovom nádhera :) a teším sa čo vymyslíš s tou výsekovou stránkou ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi, já se zas moc těším na tvé stránky! Bude to opět pecka:-)

      Vymazat

Pin It button on image hover