sobota 10. března 2018

CARD KIT projekty - VALIKA

Prajem vám všetkým krásny deň, 
som tu s ďalšou inšpiráciou z aktuálneho Card kitu. Tento krát sa viac zameriam na pečiatky, výrezy a novinku - samolepky Jezevec :-) 
 
Začnem roztomilým jezevcom resp. jezevcami. Tieto samolepky sú úžasné a vyzerá to tak, že každý mesiac bude k dispozícii nová várka. Paráda. Silvinka je tak šikovná a kreatívna. Niekoľko zamilovaných som využila aj na pohľadniciach. Nedalo sa inak. 
 
Mojím obľúbencom je toto telefonujúce zlatíčko.
 
Väčšinou sa snažím priehľadné samolepky lepiť priamo na papier, niekedy to však dizajn nepovolí. Nálepku som preto nalepila na biely papier, vystrihla a je po probléme.
 
Chcela som využiť aj banners. Veľmi sa ospravedlňujem, ale netuším ako sa to volá správne po slovensky. Už vôbec nie ako je to správne po česky. Ak viete, prosím píšte do komentov :-) Perfektne sa hodili razítka z historicky prvého card kitu, ktoré sa hodia všade.
 
Bez 3D to proste neide.
 
Veľa som premýšľala aj nad tým ako použiť nové úžasné razítka. Potom ma osvietilo :-) 
 
Konečne som využila aj farebné papiere a využila som razítka asi zo všetkých doterajších card kitov. Tie bubliny / speech bubbles / som si objednala pred rokmi v eshope PA a sú od Lawn Fawn. Zatiaľ som ešte neoľutovala. Ich veľkosť je ideálna a dobre kombinujú s rôznymi pečiatkami. Ak by ste mali záujem, tak Anička vie kde ich objednať :-) 
 
Zopár výrezov sa mi zvýšilo, tak som ich využila. 
 
Dúfam, že ste z card kitu nadšené a už sa neviem dočkať vašich krásnych výtvorov.  
 
Krásny zvyšok dňa,
Valika

8 komentářů:

  1. Úžasný přáníčka a nápady 💋

    OdpovědětVymazat
  2. Ty poslední dvě bublinove, to je dokonalost sama! Barevná kombinace mint and pink je nepřekonatelná! 😘

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dakujem adelka. uplne maximalne s tebou suhlasim. este je tam kombinacia tyrkysovej a ruzovej, ktora je tiez dokonala :-))) ♥

      Vymazat
  3. NO TY KOKOS! Dokonalé! to bublinové je fakt nejvíííc! já úplně slzím, jak je to roztomilé.

    OdpovědětVymazat
  4. A ja nejvic miluju to jednoduche srdickovane, to je roztomilost sama <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. diky lucinka. som rada, ze sa ti paci a diky, ze si mi napisala svojho oblubenca :-)))

      Vymazat

Pin It button on image hover