středa 11. dubna 2018

Flóra Mónika Farkas / interview


Už za pár týdnů si hezky zalepíme s touhle maďarskou hvězdou! FLÓRA MÓNIKA FARKAS se nám se svým uměním převede na kurzu v sobotu 28. dubna a my jsme si ji před začátkem kurzu trošku vyzpovídali :)



1. Vloni jsme u nás měli populární Paige Evans. Jak jste se s Paige daly dohromady?
"Já a Paige jsme se "potkaly" na internetu a myslím, že jsme si navzájem obdivovaly naše dílka. Viděla ve mě potenciál hned na začátku mé scrapbookové kariéry a dala mi mnoho skvělých příležitostí (guest designing pro Pink Paislee, Scrapbook Expo Spotlight) a později mi nabídla místo ve svém design teamu. To bylo velké překvapení a pocta zároveň. V reálu jsme se potkali dvakrát a musím říct, že je Paige super milá, přátelská a hodně přirozená."



2. Jak probíhá den profesionální scrap bloggerky a členky mnoha design teamů?
Právě teď jsem hodně vytížená, protože jsem si před rokem a půl otevřela vlastní scrapbookový obchod. To mi zabere většinu dne. Ve volném čase pak tvořím stránky, fotím vše na blog a píšu příspěvky. Poslední dobou je těžké najít balanc mezi prací a zábavou, ale scrapbooking mě pořád dělá šťastnou a mám z tvoření radost. Nejlepší je ta satisfakce na konec - když po několika hodinách práce v ruce držíš hotový výrobek. Je to závislost!



3. Proč žiješ ve Slovinsku? 
Před sedmi lety jsem našla lásku svého života - a byl to Slovinec. Prvních pár let  jsme měli vztah na dálku, ale po ukončení vysoké školy v Maďarsku jsem se za ním definitivně přestěhovala. Celá moje rodina žije v Maďarsku - 700 km daleko - a moc mi chybí. Snažím se je ale pravidelně navštěvovat. 



4. Kde jsi všude učila?
Minulý rok jsem měla workshop na největší scrapbookové přehlídce (Creativation / CHA) ve Phoenixu v USA na stánku ALTENEW. Na podzim jsem učila na workshopu ve Velké Británii poblíž Manchesteru. No a teď jsem právě na cestě do Německa na další. Pravidelně učím minimálně dva workshopy za rok v rodném Maďarsku.

Líbí se mi všude - protože všude je to jiné! Je zajímavé vidět, jak v různých státech například scrapují lidé rozdílných věkových skupin. A tak je i jejich styl úplně odlišný. Potkala jsem pěknou řádku milých žen z celého světa a jsem ráda, že jsem je mohla poznat díky tomuhle fantastickému koníčku. 





5. Jsi členeme týmů v design teamech našich oblíbených výrobců. Jak probíhá práce pro ně? Co všechno jsou tvé povinnosti? 
Funguje to tak, že od jednotlivých firem vždy dostanu nejnovější kolekce a za to pro ně vyrábím stránky, mini alba a jiné scrap výrobky. Ukazuji je na blogu a na sociálních médiích (Instagram, Facebook). Tuhle práci miluji, ale nebudu zastírat, že je to někdy těžké. Musíš použít jejich produkty, ať už se ti líbí nebo ne a hlavně z nich něco hezkého vytvořit! A samozřejmě je tu vždycky nějaký deadline a tvořit se musí, i když zrovna chybí múza. 



2 komentáře:

  1. Flora, I really look forward to seeing you in person! Your work is amazing and very inspiring! Glad to see that dreams do come true (´cause your life surely is a dream of every scrapgirl) and that if you´re open and bold enough, everthing is possible. No surprise in the last answer ;) Being creative sometimes IS a hard work. But the best one!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi Jana! Thanks for your lovely comment! I also can't wait for this amazing day in Prague!

      Vymazat

Pin It button on image hover